امارات متحده عربی

 

کار و فرصت های شغلی در دبی  ، امارات متحده عربی (2020)

با رویداد آینده Expo 2020 ، چشم انداز اشتغال امارات همچنان مثبت است و هنوز هم یکی از قطب های تجاری پررونق در منطقه خاورمیانه است. مطابق با شاخص اشتغال هیولا ، سال 2017 برای متقاضیان شغلی که به دنبال مشاغل جدید در دبی (وظائف في دبي) و در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سال بهتری خواهند بود ، زیرا مشاغل با اطمینان بیشتر به نظر می رسند و شرایط بازار طی سال ها تثبیت شده است.

کارفرمایان به دنبال افزایش نیروی کار خود هستند و لیست بسیاری از مشاغل تمام وقت و پاره وقت را که توسط استخدام کنندگان و کارفرمایان ارسال شده است ، لیست می کنند. افراد متقاضی شغل که خواب دیدن کار در امارات را دارند ، می توانند به سادگی در مورد جای خالی های دبی ، ابوظبی ، شارجه ، عجمان ، فوجیره ، ام ال کووین و راس الخیمه از طریق ایمیل ، برنامه آنلاین یا مصاحبه پیاده روی جستجو و درخواست کنند. از سطح ورودی ، اجرایی ، گرفته تا برنامه های شغلی مدیر ، امارات متحده عربی پناهنده فرصت های شغلی در همه زمینه ها و صنایع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شغلی ، مهارت ها ، حقوق و مزایای اشتغال ، در صورت تمایل با مشاوران داماک در ارتباط باشید .

  1. مدیر حسابرسی

الزامات شغل

  • حسابدار دارای مجوز کاملاً واجد شرایط
  • تجربه مدیریت مشارکت ها از پیش برنامه تا مرحله گزارش
  • تجربه مدیریت با یک شرکت
  • تجربه مدیریت کارمندان جوان در مورد مشاغل
  • متخصص حرفه ای حسابداری بسیار با تجربه؛ آگاهی از IFRS ضروری است.
  • قرار گرفتن در معرض مشتری در حوزه بانکداری و بازار سرمایه

مدیر کاملاً واجد شرایط و مواجهه با مشتریان در بخش خدمات مالی ، به ویژه در بخش بانکی و بازار سرمایه

امارات متحده عربی

مهارت های مورد نیاز

  • بازیکن تیم خوب - از فعالیت در یک محیط تیم لذت ببرید.
  • توانایی ایجاد انگیزه ، رهبری و بازخورد به یک تیم
  • توانایی کار در همه سطوح و در یک محیط چند فرهنگی
  • انگیزه پیدا کردن مجدد به دبی
  • اخلاق و اخلاق محکم
  1. صندوقدار

خلاصه شغل

بیمارستان ها به دنبال صندوق دار فعال و ماهر برای پیوستن به تیم صورتحساب خود هستند. این مسئول آماده سازی صورتحساب برای سرپایی و بیشتر برای بستری خواهد بود. وی همچنین باید مجوز را از بیمه و همچنین شرکت های شرکتی گرفته و تخمین هزینه را برای معالجه یا مراحل بعدی بیمار تهیه کند. وی به عنوان بخشی از تیم وظیفه شارژ تحقیقات آزمایشگاهی و شارژ مواد مصرفی را دارد که برای بیمار از انبار بخش استفاده می شود و صورتحساب را تا زمان ترخیص به روز می کند. وی قصد دارد با گزارش پزشکی و خلاصه تخلیه های بیمار روبرو شود و قرارهای ثبت نام بیماران را پس از ترخیص انجام دهد.

تجربه

  • متقاضی باید دو سال تجربه مشابه با عنوان صندوق دار داشته باشد. او باید در تایپ کردن ، رایانه خوب باشد و مهارت های ریاضی خوبی دارد.
  • متقاضی باید دارای مدرک لیسانس حسابداری باشد. آگاهی از صدور صورتحساب بیمه و ارتباط با هر دو زبان انگلیسی و عربی مطلوب است.
  1. حساب های اجرایی

خلاصه شغل

بیمارستان و مراکز پزشکی دبی به دنبال یک مدیر حساب کاربری است تا به تیم مالی و حسابهای خود بپیوندد. این مسئول مسئولیت حسابداری عمومی (فاکتورهای تأمین کننده و کنترل موجودی ها ، سوابق و ورود به هزینه ها ، دارایی ها ، حقوق ، کنترل کارت اعتباری و وجه نقد حاصل از فروش) خواهد بود. وی مسئولیت حساب های دریافتنی و حساب های پرداخت شده را بر عهده خواهد گرفت.

تجربه

  • متقاضی باید دارای مدرک لیسانس تجارت باشد.
  • متقاضی باید حداقل 2 سال تجربه کسب شده در بیمارستان یا صنعت مراکز پزشکی را داشته باشد.
  1. کنترل کننده اسناد حسابدار

خلاصه شغل

مسئول کنترل شماره گذاری ، تشکیل پرونده ، مرتب سازی و بازیابی اسناد ذخیره شده الکترونیکی یا کپی سخت تهیه شده توسط تیم های فنی ، پروژه ها یا ادارات به صورت به موقع ، دقیق و کارآمد.

الزامات

  • مدرک لیسانس یا دوره مربوطه
  • حداقل حداقل 2 سال تجربه امارات در مهمان نوازی
  • تجربه تحلیلی پایه
  • مهارت تایپ مهارت
  • مهارتهای ارتباطی عالی
  • سازماندهی داده ها و دانش ذخیره سازی
  • ماهر در برنامه های کاربردی MS Office و نرم افزار حسابداری مانند Tally ، Quickbooks ، Peachtree ، Sage و غیره
  1. افسر اداری غذا و نوشیدنی

خلاصه شغل

  • برای ارتباط با امور مالی و F&B
  • بین 7 تا 10 سال تجربه در زمینه مدیریت با سابقه در تجارت و رستوران غذا و نوشیدنی
  • شامل کارگردانی ، مربیگری ، پشتیبانی ، نظارت و هماهنگی امور مالی و حساب در رستوران ها

مهارت ها

  • بین 7 تا 10 سال تجربه در زمینه مدیریت با سابقه در تجارت و رستوران غذا و نوشیدنی
  • با مجوز رانندگی قطر
  • مدرک لیسانس در تجارت یا حساب
  1. مسئول پذیرش

خلاصه شغل

  • سیستم رزرو مهمان را حفظ کنید.
  • کلیه خط مشی های اجرایی مربوط ، مراحل و مراحل عملیاتی استاندارد را دنبال کنید تا کار به صورت کنترل شده و مداوم انجام شود.
  • فعالیت های خود را تحت نظارت دقیق انجام دهید.
  • جمع آوری و تحویل روزانه نامه از طریق صندوق پستی و انتقال به اتاق پست الکترونیکی هنگام اختصاص
  • تابلوی تلفن را برای پاسخگویی ، صفحه نمایش و تماس های تلفنی ، تهیه اطلاعات و گرفتن پیام،کار کنید.
  • اطلاعات مربوط به تأسیس مانند مکان و ساعت کار ادارات یا دفاتر ، کارمندان درون سازمان یا خدمات ارائه شده را ارائه دهید.
  • به افرادی که در محل استقرار شرکت می کنند ، سلام کنید و ماهیت و هدف بازدید را تعیین کنید ، و آنها را به مقصد اختصاص دهید.
  • دریافت ، مرتب سازی و ارسال مسیر با پیک و تحویل
  • با اختصاص فضای پستی برای هر بخش / شرکت ، اتاق پستی را مدیریت کنید.
  • به کارمندان کمک کرده و از تماس ها و نمابرهای بین المللی پیگیری کنید تا بخش حساب ها بتوانند مبلغی را برای پرسنل بدهکار کنند.

الزامات

آنچه برای موفقیت در این نقش لازم است ، ما می توانیم در این نقش به عنوان داشتن دانش قوی از مصرف کننده لوکس ، چشم انداز رقابتی صنعت لوکس و درک عمیق از رسانه های در حال تحول و چشم انداز دیجیتالی به منظور رانندگی ، موفقیت را ببینیم. چشم انداز برند به صورت منطقه ای و جهانی ، به طور مداوم توانایی ما برای به دست آوردن مشتری های جدید ، حفظ مشتریان موجود و افزایش فروش خودرو را در رده های لوکس / سبک زندگی از طریق محتوای مصرفی بالا می برد.

  • 0-2 سال تجربه در همان زمینه یا یک زمینه مشابه
  1. مدیر مرکز شغلی

خلاصه شغل

مرکز شغلی مسئول هدایت دانشجویان به سمت انتخاب رشته های برتر ، ارائه راهنمایی برای پیشرفت حرفه ای ، مکان های کارآموزی است. و فرصت های شغلی تمام وقت و پاره وقت برای دانشجویان و فارغ التحصیلان آینده دار، این مرکز از دانشجویان حمایت مالی پشتیبانی می کند و کلیه قالب های مشارکت با کارفرمایان محلی و بین المللی را مدیریت می کند.

وظایف و مسئولیت

  • رهبری ، مدیریت و نظارت بر کارکردهای اصلی مرکز شغلی در هر دو پردیس ابوظبی و شارجه که شامل شود؛ اما فقط به این موارد محدود نمی شود: حمایت مالی دانشجویی ، کارآموزی ، محل تحصیلات تکمیلی ، دفتر بورس تحصیلی ، و تابستان یا اشتغال موقت دانشجویان
  • تسهیل و تأمین نیازهای شغلی دانشجویان دانشگاه خلیفه در مراحل مختلف شغلی دانشگاهی خود در دانشگاه خلیفه. شامل ، اما محدود به این موارد نیست: انتخاب های اصلی ، انتخاب شغلی ، تکنیک های مصاحبه ، آماده سازی محیط کار ، نوشتن از سر کار و غیره
  • با توجه به اطلاعات مرکز شغلی ، جمع آوری ، گزارش ، تجزیه و تحلیل و عمل کرده و در صورت لزوم به سایر رهبران دانشگاه مشاوره دهید.
  • درخواست ، ایجاد و ایجاد روابط قوی با کارفرمایان آینده نگر و کارکنان کلیدی دانشگاه خلیفه و میزبان کارفرمایان فعلی و آینده دار در محوطه دانشگاه.
  • اطمینان حاصل کنید که خدمات شغلی صرف نظر از سطح دانشگاه یا سطح دانشگاهی به کلیه دانشجویان گسترش یافته است.
  • اطمینان حاصل کنید، که قراردادها و تفاهم نامه های امضا شده در صورت لزوم اجرا می شوند.
  • حمایت مالی مشترک از رویدادها و پروژه های دانشجویی را با کارفرمایان کشف کنید و در این زمینه به رهبری دانشگاه توصیه کنید.

 

 

درباره داماک

داماک بزرگترین شرکت ساختمانی جهان با بیش از 70 هزار نمایندگی در 204 کشور

نشانی دفتر داماک

امارات متحده عربی - دبی - بیزنس بی - برج اداری داماک پارک تاورز

آخرین پست ها

پیوندهای مرتبط

خبرنامه داماک

برای اطلاع از آخرین اخبار عضو خبرنامه داماک شوید ...