داماک گروپ DAMAC برترین سایت املاک دبی

انتقال سند با پیش پرداخت و اقساط  بدون بهره با داماک

کار و فرصت های شغلی در دبی  ، امارات متحده عربی (2020)

با رویداد آینده Expo 2020 ، چشم انداز اشتغال امارات همچنان مثبت است و هنوز هم یکی از قطب های تجاری پررونق در منطقه خاورمیانه است. مطابق با شاخص اشتغال هیولا ، سال 2017 برای متقاضیان شغلی که به دنبال مشاغل جدید در دبی (وظائف في دبي) و در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) سال بهتری خواهند بود ، زیرا مشاغل با اطمینان بیشتر به نظر می رسند و شرایط بازار طی سالها تثبیت شده است.

کارفرمایان به دنبال افزایش نیروی کار خود هستند و لیست بسیاری از مشاغل تمام وقت و پاره وقت را که توسط استخدام کنندگان و کارفرمایان ارسال شده است ، لیست می کنند. افراد متقاضی شغل که خواب دیدن کار در امارات را دارند ، می توانند به سادگی در مورد جای خالی های دبی ، ابوظبی ، شارجه ، عجمان ، فوجیره ، ام ال کووین و راس الخیمه از طریق ایمیل ، برنامه آنلاین یا مصاحبه پیاده روی جستجو و درخواست کنند. از سطح ورودی ، اجرایی ، گرفته تا برنامه های شغلی مدیر ، امارات متحده عربی پناهنده فرصت های شغلی در همه زمینه ها و صنایع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شغلی ، مهارت ها ، حقوق و مزایای اشتغال ، در صورت تمایل با مشاوران داماک در ارتباط باشید .

  1. مدیر حسابرسی

الزامات شغل

  • حسابدار دارای مجوز کاملاً واجد شرایط
  • تجربه مدیریت مشارکتها از پیش برنامه تا مرحله گزارش.
  • تجربه مدیریت با یک شرکت
  • تجربه مدیریت کارمندان جوان در مورد مشاغل.
  • متخصص حرفه ای حسابداری بسیار با تجربه؛ آگاهی از IFRS ضروری است
  • قرار گرفتن در معرض مشتری در حوزه بانکداری و بازار سرمایه.

مدیر کاملاً واجد شرایط و مواجهه با مشتریان در بخش خدمات مالی ، به ویژه در بخش بانکی و بازار سرمایه.

امارات متحده عربی

مهارت های مورد نیاز

  • بازیکن تیم خوب - از فعالیت در یک محیط تیم لذت ببرید.
  • توانایی ایجاد انگیزه ، رهبری و بازخورد به یک تیم.
  • توانایی کار در همه سطوح و در یک محیط چند فرهنگی.
  • انگیزه پیدا کردن مجدد به دبی
  • اخلاق و اخلاق محکم.
  1. صندوقدار

خلاصه شغل

بیمارستان ها به دنبال صندوق دار فعال و ماهر برای پیوستن به تیم صورتحساب خود هستند. این مسئول مسئول آماده سازی صورتحساب برای سرپایی و بیشتر برای بستری خواهد بود. وی همچنین باید مجوز را از بیمه و همچنین شرکتهای شرکتی گرفته و تخمین هزینه را برای معالجه یا مراحل بعدی بیمار تهیه کند. وی به عنوان بخشی از تیم وظیفه شارژ تحقیقات آزمایشگاهی و شارژ مواد مصرفی را دارد که برای بیمار از انبار بخش استفاده می شود و صورتحساب را تا زمان ترخیص به روز می کند. وی قصد دارد با گزارش پزشکی و خلاصه تخلیه های بیمار روبرو شود و قرارهای ثبت نام بیماران را پس از ترخیص انجام دهد.

تجربه

  • متقاضی باید دو سال تجربه مشابه با عنوان صندوق دار داشته باشد. او باید در تایپ کردن ، رایانه خوب باشد و مهارت های ریاضی خوبی دارد.
  • متقاضی باید دارای مدرک لیسانس حسابداری باشد. آگاهی از صدور صورتحساب بیمه و ارتباط با هر دو زبان انگلیسی و عربی مطلوب است.
  1. حسابهای اجرایی

خلاصه شغل

بیمارستان و مراکز پزشکی دبی به دنبال یک مدیر حساب کاربری است تا به تیم مالی و حسابهای خود بپیوندد. این مسئول مسئولیت حسابداری عمومی (فاکتورهای تأمین کننده و کنترل موجودی ها ، سوابق و ورود به هزینه ها ، دارایی ها ، حقوق ، کنترل کارت اعتباری و وجه نقد حاصل از فروش) خواهد بود. وی مسئولیت حساب های دریافتنی و حساب های پرداخت شده را بر عهده خواهد گرفت.

تجربه

  • متقاضی باید دارای مدرک لیسانس تجارت باشد.
  • متقاضی باید حداقل 2 سال تجربه کسب شده در بیمارستان یا صنعت مراکز پزشکی را داشته باشد.
  1. کنترل کننده اسناد حسابدار

خلاصه شغل

مسئول کنترل شماره گذاری ، تشکیل پرونده ، مرتب سازی و بازیابی اسناد ذخیره شده الکترونیکی یا کپی سخت تهیه شده توسط تیم های فنی ، پروژه ها یا ادارات به صورت به موقع ، دقیق و کارآمد.

الزامات

  • مدرک لیسانس یا دوره مربوطه
  • حداقل حداقل 2 سال تجربه امارات در مهمان نوازی
  • تجربه تحلیلی پایه
  • مهارت تایپ مهارت
  • مهارتهای ارتباطی عالی
  • سازماندهی داده ها و دانش ذخیره سازی
  • ماهر در برنامه های کاربردی MS Office و نرم افزار حسابداری مانند Tally ، Quickbooks ، Peachtree ، Sage و غیره.
  1. افسر اداری غذا و نوشیدنی

خلاصه شغل

  • برای ارتباط با امور مالی و F&B.
  • بین 7 تا 10 سال تجربه در زمینه مدیریت با سابقه در تجارت و رستوران غذا و نوشیدنی
  • شامل کارگردانی ، مربیگری ، پشتیبانی ، نظارت و هماهنگی امور مالی و حساب در رستوران ها

مهارت ها

  • بین 7 تا 10 سال تجربه در زمینه مدیریت با سابقه در تجارت و رستوران غذا و نوشیدنی
  • با مجوز رانندگی قطر
  • مدرک لیسانس در تجارت یا حساب
  1. مسئول پذیرش

خلاصه شغل

  • سیستم رزرو مهمان را حفظ کنید
  • کلیه خط مشی های اجرایی مربوط ، مراحل و مراحل عملیاتی استاندارد را دنبال کنید تا کار به صورت کنترل شده و مداوم انجام شود
  • فعالیت های خود را تحت نظارت دقیق انجام دهید
  • جمع آوری و تحویل روزانه نامه از طریق صندوق پستی و انتقال به اتاق پست الکترونیکی هنگام اختصاص
  • تابلوی تلفن را برای پاسخگویی ، صفحه نمایش و تماسهای تلفنی ، تهیه اطلاعات و گرفتن پیام ، کار کنید
  • اطلاعات مربوط به تأسیس مانند مکان و ساعت کار ادارات یا دفاتر ، کارمندان درون سازمان یا خدمات ارائه شده را ارائه دهید
  • به افرادی که در محل استقرار شرکت می کنند ، سلام کنید و ماهیت و هدف بازدید را تعیین کنید ، و آنها را به مقصد اختصاص دهید
  • دریافت ، مرتب سازی و ارسال مسیر با پیک و تحویل
  • با اختصاص فضای پستی برای هر بخش / شرکت ، اتاق پستی را مدیریت کنید.
  • به کارمندان کمک کرده و از تماسها و نمابرهای بین المللی پیگیری کنید تا بخش حسابها بتوانند مبلغی را برای پرسنل بدهکار کنند

الزامات

آنچه برای موفقیت در این نقش لازم است ، ما می توانیم در این نقش به عنوان داشتن دانش قوی از مصرف کننده لوکس ، چشم انداز رقابتی صنعت لوکس و درک عمیق از رسانه های در حال تحول و چشم انداز دیجیتالی به منظور رانندگی ، موفقیت را ببینیم. چشم انداز برند به صورت منطقه ای و جهانی ، به طور مداوم توانایی ما برای به دست آوردن مشتری های جدید ، حفظ مشتریان موجود و افزایش فروش خودرو را در رده های لوکس / سبک زندگی از طریق محتوای مصرفی بالا می برد.

  • 0-2 سال تجربه در همان زمینه یا یک زمینه مشابه
  1. مدیر مرکز شغلی

خلاصه شغل

مرکز شغلی مسئول هدایت دانشجویان به سمت انتخاب رشته های برتر ، ارائه راهنمایی برای پیشرفت حرفه ای ، مکان های کارآموزی است. و فرصت های شغلی تمام وقت و پاره وقت برای دانشجویان و فارغ التحصیلان آینده دار. این مرکز از دانشجویان حمایت مالی پشتیبانی می کند و کلیه قالب های مشارکت با کارفرمایان محلی و بین المللی را مدیریت می کند.

وظایف و مسئولیت

  • رهبری ، مدیریت و نظارت بر کارکردهای اصلی مرکز شغلی در هر دو پردیس ابوظبی و شارجه که شامل شود اما فقط به این موارد محدود نمی شود: حمایت مالی دانشجویی ، کارآموزی ، محل تحصیلات تکمیلی ، دفتر بورس تحصیلی ، و تابستان یا اشتغال موقت دانشجویان.
  • تسهیل و تأمین نیازهای شغلی دانشجویان دانشگاه خلیفه در مراحل مختلف شغلی دانشگاهی خود در دانشگاه خلیفه. شامل ، اما محدود به این موارد نیست: انتخاب های اصلی ، انتخاب شغلی ، تکنیک های مصاحبه ، آماده سازی محیط کار ، نوشتن از سر کار و غیره.
  • با توجه به اطلاعات مرکز شغلی ، جمع آوری ، گزارش ، تجزیه و تحلیل و عمل کرده و در صورت لزوم به سایر رهبران دانشگاه مشاوره دهید.
  • درخواست ، ایجاد و ایجاد روابط قوی با کارفرمایان آینده نگر و کارکنان کلیدی دانشگاه خلیفه و میزبان کارفرمایان فعلی و آینده دار در محوطه دانشگاه.
  • اطمینان حاصل کنید که خدمات شغلی صرف نظر از سطح دانشگاه یا سطح دانشگاهی به کلیه دانشجویان گسترش یافته است.
  • اطمینان حاصل کنید که قراردادها و تفاهم نامه های امضا شده در صورت لزوم اجرا می شوند.
  • حمایت مالی مشترک از رویدادها و پروژه های دانشجویی را با کارفرمایان کشف کنید و در این زمینه به رهبری دانشگاه توصیه کنید.

 

مطالب مشابه:

 پاسپورت      دریافت ویزای دبی    قوانین ویزای امارات     damac       اجاره ملک با داماک        آپارتمان های لوکس

 

اقامت خانوادگی شما در دبی با داماک

ساخت ویلا در دبی طبق سلیقه شما

درباره داماک

داماک بزرگترین شرکت ساختمانی جهان با بیش از 70 هزار نمایندگی در 204 کشور

نشانی دفتر داماک

امارات متحده عربی - دبی - بیزنس بی - برج اداری داماک پارک تاورز

آخرین پست ها

پیوندهای مرتبط

خبرنامه داماک

برای اطلاع از آخرین اخبار عضو خبرنامه داماک شوید ...